Resepi Masakan Sup Sayur Kubis

Posted on

Resepi masakan sup sayur kubis%A Sedap 2018

  • Resepi masakan sup sayur kubis%A Mudah dan Sedap
  • Resepi masakan sup sayur kubis%A Paling Simple
  • Resepi masakan sup sayur kubis%A Lazat Sangat
  • Resepi masakan sup sayur kubis%A Warisan
  • Resepi masakan sup sayur kubis%A Nenek
  • Resepi masakan sup sayur kubis%A Tradisional

Masak sayur air bening kali ni adalah campuran kobis dan lain lain sayur sayuran seperti carrot . Baiklah jom lihat resepi yang paling senang ni, tak perlu letak pun tak apa RESEPI BERPANTANG SUP LOBAK PUTIH..Macam Sup Sayur Kobis Campur Lobak Merah nie, LeYa masak tumis air sahaja. Jom LeYa kongsikan resepi ringkas dan mudah nie ye..Sup ni utk anak sy sebab dia tak makan pedas jd kena la masak Masukkan air dan sayur sayuran. TQ resepi yg sgt simpel dan best..Sup sayur kobis kentang. Assalamualaikum, Resepi ni mudah saja, terutama untuk mereka yang baru belajar memasak. Bahannya . Apabila telur sudah masak terus masukkan carrot serta bunga kobis dulu kacau kemudian masukkan semua sayur dan garam . Terus kacau .Kalau masak sayur ni jangan lupa buat sambal belacan dan sedap dimakan dengan ikan goreng atau ikan bakar. Resepi Sayur Kobis masak .Jadi, untuk sup hari ni saya tambahkan sedikit sayur sayuran Resepi ni saya salin semula dari kotak kiub ayam Knorr SUP cawan sayur sayuran pilihan kentang, lobak merah, saderi, bunga kobis, Masak lagi minit..Atie masak tumis yg berair jer malas nak bersantan bagai. Resepi mudah jer tp dek malas nk menaip copy jer kat kawan blogger..